Award!



Den som får denna award ska:

 

1. Kopiera awarden på sin blogg
2. Länka till personen som gett dig awarden [ Elin ]
3. Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
4. Välj ut 7 andra bloggar du vill ge awarden till
5. Länka till deras bloggar & kommentera hos dem att de har en Award att hämta!


Om ni undrar varför det inte är min blogg som dyker upp när ni klickar på min länkning på Elins blogg, så är det för att jag först skapade en blogg som klöddade. Så nu har jag bytat. Elin du får gärna byta länk, hehe!
Och jag säger som Elin sa, det finns inte speciellt intressanta fakta om mig...men kör till.


1. Jag var beroende av is en lång period, ja is-bitar. Jag tryckte i mig ett is-fack om dagen, även om det inte var särskilt bra för magen (rimmarN). Om jag väl börjar äta is igen, så är jag fast.

2. När jag var liten var jag sjukt klantig. Jag sprang in i träd, slog ut tänder, gick rakt in i klassrumsdörren med en sån kraft att jag trillade baklänges i samma sekund som huvudet nuddade dörren, när jag sedan reste mig slog jag huvudet i en brandsläckare...osv.

3. Elin är boven till att jag har blivit ett kakmonster, hon lärde mig att kakor var svingott och nu ÄLSKAR jag kakor,pajer,tårtor och bakelser. Det går inte att motstå. När vi hade tjejkvällar (som ett tag var varje lördag) åt vi alltid vars en Frödinges kladdkaka, sinnesgoda!

4. Jag har fram till för några veckor sedan varit bombsäker på att dagisfröken skulle bli mitt framtida yrke, men helt plötsligt har jag ingen aning alls.

5. Jag klarar mig inte utan mobiltelefon, jag grät när min mobil gick sönder...vad händer med dagens ungdomar?
Jag smsar 3000 sms varje månad och hade lätt kunnat smsa 5000. De sista dagarna måste jag verkligen SPARA sms så att det ska räcka hela månaden ut.

6. Jag är en person som tänker väldigt mycket, ibland till och med fööör mycket. Tro nu inte att jag är smart, för det är inte sådana saker jag tänker på ;)

7. Puuh, svårt med 7 fakta om sig själv. Men här kommer den sista: Jag älskar när det är mysig stämning, med tända ljus och lugn musik, gärna med en väldigt bra person också. Tror jag är en "Fredags-mys-person" mer än en "Party-tjej".


Jag vill skänka en award till: Erika, Nathalie, Melinda, EmiliaCharlotte och Louise.


Kommentarer
Postat av: emilia

hahaha va kul! sätter igång dirr!

2010-01-29 @ 18:26:16
URL: http://nollfemnolltva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0