känslobomb

När man har en person som betyder otroligt mycket för en, en som man verkligen kan lita på och stormtrivs med. En person som gör att glädjen rusar runt i kroppen lika snabbt som vagnarna åker runt i en berg och dalbana, och man samtidigt får den där härligt kittlande känslan i magen, då är det ren lycka som pulserar ur hjärtat, lycka över att just man själv har lyckats hitta en sådan person, som är helt underbar, och som dessutom besvarar känslorna man uttrycker för denna vackra varelse. Man vill känna närheten, glädjen och kärleken från denna personen varje sekund på dygnet. Och när man är så där jättetrött och ögonen knappt orkar hålla sig öppna, då vill man ligga med sitt tunga huvud på personens bröst och somna till hans djupa andetag och trygga hjärtslag. Då mår man bra, så himla bra. Ja, hans, för den som får mina fingrar att uttrycka dessa ord, det är en kille. En kille som verkligen förgyller mina dagar. Han är så oerhört bra. Kan ni tänka er att ni hittar en kille, helt otippat, bara sådär från ingenstans när ni nyss har fått en känsla att ni aldrig komma hitta killen som är "the one", och att han sedan uppfyller alla de där punkterna på listan om hur ni vill att en kille ska vara för att vara bra för er? Det måste vara en underbar känsla, och vet ni vad? Jag har hittat den där killen, den killen som får mig att sväva på rosa moln och får mig att smälta likt en isglass i sommarens heta sol.
Ofattbart bra. Glädjerus. Lycka.



Det enda dåliga som då finns, är rädslan över att förlora sin skatt.


Kommentarer
Postat av: Elin

men det här var ju inte sådär lagom jättefint!

:D:D:D:D

2010-02-01 @ 16:51:24
URL: http://lundbergelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0