One more lovestory

Hur kan känslor vara så otroligt starka? Hur kan fantastisk glädje nå en på en bråkdels sekund på grund av fina ord man får höra eller läsa, eller på grund av tankar på en person? För mig betyder ett fint sms, fina ord eller enbart fem minuter med den finaste så oerhört mycket. Det kan få mig lycklig på en dag där allt känns tungt och jobbigt. En dag utan att få vistas minst en minut med den finaste på jorden får mig att sakna honom. Kalla mig patetisk, toffel eller vilket ord ni nu väljer att använda. Men när ni hittar den partnern som ni älskar på riktigt, då kommer ni förstå min saknad och mina känslor. Man vill inte vara utan personen en enda sekund.
Tro mig när jag säger att det inte finns någonting som är underbarare än riktig kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0