Impulsköp is the shit

Säger bara: Jag älskar att följa med och handla när man får göra impulsköp. Vilket det alltid blir när jag är med. Funkar bra med "Oh jag är sugen på det!" "Kan vi inte ta sån här?" "KOLLA!" "Får jag köpa dessa...?"

Denna veckan kommer inte klara av att hålla fast vid min regel, att inte äta onyttigheter så som godis, kakor etc. på vardagarna. Lyckades bryta mot regeln första dagen på veckan, känns bra. Men jag var ju sååå sugen på glass, och idag var jag sååå sugen på glass och twix. Man får göra undantag ibland, när man känner att man måste. Eller hur? (Våga inget annat än att hålla med) Speciellt när man äter fruktsallad två omgångar också, det höjer liksom onyttigheterna en bit.

Mamma till pappa: Kan du hjälpa oss att bära in kassarna? Sandra handlar ju för fan hur mycket som helst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0